Neem contact op
Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, of neem contact op via de chat!
Veelgestelde vragen
FAQ
Hier vind je alle antwoorden op al je vragen. Heb je toch nog hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Nee, de busticket geeft alleen toegang tot de bus. Een week voor Winter Fair ontvangt u van de organisatie van Winter Fair uw toegangsticket.
Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt alleen betalen via de Ticketingsite.
Ja, de prijs van het ticket is het bedrag dat je betaalt voor entree, heen- en terugreis met de bus.
Ja, dat mag. Zowel eten als drinken mag mee in de bus, maar geen glaswerk.
Op de website van Winter Fair Hardenberg vind je alle informatie zoals openingstijden, hoeveel deelnemers er zijn en hoe het programma eruit ziet.
Ja dat mag
Ja, na jouw betaling van het busticket ontvang je per e-mail binnen enkele minuten een bevestiging van je reservering. Lees deze goed door, want er staat belangrijke informatie in.
Heb je geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met 0529-481234 of per mail via info@gebo.nl’. Geef hierbij duidelijk aan dat het om busticket van Winter Fair Hardenberg gaat.
Je ontvangt 3 dagen voor vertrek een e-mail met de definitieve vertrektijd. Tot die tijd zijn alle tijden die vermeld staan op de website onder voorbehoud.
Alle busreizen worden uitgevoerd met een comfortabele touringcar. Deze is voorzien van een noodtoilet. Echter, het reservoir van het toilet is snel vol. Wij willen jullie vriendelijk vragen aan elkaar te denken en deze toilet alleen in nood te gebruiken. Meestal stopt de chauffeur ook bij een tankstation om hier de mogelijkheid te bieden naar het toilet te gaan. Dit is belangrijk want in veel gevallen is het chemisch toilet niet overal zomaar te legen. Dit betekent dat het reservoir ook op de terugweg nog gebruikt moet worden.